Tuesday, May 13, 2014

Nõva!

Hei :)
Meil oli võimalik looduslastega osaleda projektis 29. aprillil, mis tutvustas meile Nõva kandis olevaid metsi ja randu ehk siis täpsemalt näitas meile kodumaa iseärasusi. Reisikaaslasteks olid meil seekord kümnes reaalharu.
Sõitu alustasime kell 8 ja nagu ikka, siis igal klassireisil on kohtade pärast meeletu võitlus. Sellegi poolest taha pääsevad vaid kiiremad ja kaotajad peavad leppima veidike eespoolsematse kohtadega. Kui kohad kätte võideldud, siis on päev korda läinud ja sõit võib alata. Bussisõit on tihtipeale kõige tüütum, aga seda parandab alati veidike toitu ja hea raamat või muusika. Välja astudes ning jalgu sirutades jagunesime klassiti gruppideks ning liikusime erinevas tempos ja ka osaliselt erinevates suundades ning saime ka mõnevõrra erinevaid teadmisi giidide käest. Ilm tundus reisipäeval vihmane kuid õnneks see hiljem laabus ning sai nautida suhteliselt päikesepaistelist ja sooja jalutuskäiku metsas ja rannal. Kõndisime palju ja halva riietusega poleks ilmselt keegi seda üle elanud. Kindlasti üks tipphetki oli Peraküla rand, mida võib pidada tõesti suurepäraseks. Vaade merele ja hele liiv tekitasid nii fantastilise combo, et oleks tahtnud seda veel pikemaks ajaks silmitsema jääda. Sellel väiksel õppereisil saime juurde teadmisi metsa, selle asukate ning ka nende tegemiste kohta- millest enamus olid siiski juba kõigil selgeks õpitud. Samuti avastasime, et meie kallis kodumaa on imeline, täis üllatusi ja müstikat.
Pika jalutuskäigu lõpuks olime jõudnud grillimiskohta, kus algas meeletu melu ning joosti oma vorstikestega kiirelt grilli juurde, et need  teistest ennem valmis saada ja punu täis pugida. See on loomulikult arusaadav, kui seljataga on umbes 15 kilomeetrine matk, millest õnneks mõned kilomeetrid olid ka bussiga läbitud.
Kui kõigil kõhud täis olid, algas sõit tagasi meie kodulinna poole ja umbes poole neljaks olime juba Nõmme Gümnaasiumi ees.