Saturday, May 24, 2014

Aasta läbi Regina silmade

Jälle on üks kooliaasta lõppemas, palju pole enam jäänud. Kõigest kaks nädalat veel ja ongi suvi. Ma mäletan, kui esimest korda meie klassi nägin, ei tundnud ma mitte kui kedagi, see oli hirmutav. Kuna ma olen alguses uute inimeste juures arg ja awkward, siis ma arvasin, et mul on raskusi klassi sisse sulanduda. Õnneks võeti mind siiski omaks.
Retsi nädal oli oodatust kergem, kuigi reede oli suhteliselt karm, eriti veel see hommikusöök. Õpetajatega harjusin suhteliselt kiirelt ära, kõik on omamoodi toredad, aga nagu igal inimesel on ka neil nõrgemaid kohti. Klassijuhatajaga on meil minuarust vedanud, kuna ta on mõistev ja teeb tihti nalja. Kõige rohkem on mulle meeldinud, selle kooliaasta juures see, et me oleme käinud juba nii mitmetes kohtades. Eelmistes koolides võisin ma sellest ainult unistada, kuna õpetajad lihtsalt kas ei viitsinud meiega kuhugi minna või siis ütlesid, et neil on palju tegemist. Loomaaiast me kaugemale ei jõudnud...
Ma loodan, et kõigil on ilus ja huvitav suvi. Ilusat vaheaega! :)

-Regina Aibast

No comments:

Post a Comment